Saigen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Nederlandse Netwerk voor Otaku, Cosplayers, Animefans, Artiesten en Japanse cultuur . Login is vereist om hele forum te bekijken.
 
HomepageHomepage  IndexIndex  Forum  GuidesGuides  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» The Gaming rig showdown
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 mei - 16:32 van TzickyT

» MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 mei - 16:24 van Sai

» What does your nickname stand for
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 mei - 16:20 van Sai

» What's your favorite (alcoholic ) beverage?
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 mei - 16:17 van Sai

» Nieuwe Anime die het bekijken waard is
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei - 23:59 van TzickyT

» World of warcraft classic
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei - 23:33 van Sai

» Het nieuwe "cheer up" topic!
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei - 20:02 van TzickyT

» Wat kijk jij momenteel?
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 mei - 15:25 van TzickyT

» Movies in alphabetical order.
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 mei - 14:36 van Areca

Meest actieve onderwerpen
[Game] Counting
[Game] LetterSpel
[Game]Raad de anime
[Game] Counting
Make a wish, corrupt a wish :D
ANIME GAME !!
MIA Pics and GIFS xD
Release your anger!
Saigen Event 10 April
Pictures Of The Japanese Garden Event
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Meest actieve onderwerpstarters
Sai
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Collage! :p - Pagina 2 Voting_barSaigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_rcap 
Battosaï
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Collage! :p - Pagina 2 Voting_barSaigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_rcap 
Eminar
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Collage! :p - Pagina 2 Voting_barSaigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_rcap 
Nagisaaaa
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Collage! :p - Pagina 2 Voting_barSaigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_rcap 
Kittyloveskatten
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Collage! :p - Pagina 2 Voting_barSaigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_rcap 
sloesty
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Collage! :p - Pagina 2 Voting_barSaigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_rcap 
Saint of Swords
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Collage! :p - Pagina 2 Voting_barSaigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_rcap 
AlchemyMisuse
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Collage! :p - Pagina 2 Voting_barSaigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_rcap 
Criximic
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Collage! :p - Pagina 2 Voting_barSaigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_rcap 
Lander.Neko-san
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Collage! :p - Pagina 2 Voting_barSaigen Collage! :p - Pagina 2 Vote_rcap 

 

 Saigen Collage! :p

Ga naar beneden 
+14
Biba
Kittycricri
Criximic
Kefka
Kittyloveskatten
reira
Xrisa4uX
solspear
fuko-chan
sloesty
Vegitto-kun
Cobrarat
Saki
Battosaï
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Battosaï
<3 Top Member <3
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Default6
Battosaï


Gender : Man Age : 30
Location : The Imagine Nation
Posts : 552
Reputation : 51

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 14:35

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Zo, omdat zo ik van iedereen op Saigen hou (ja, zelfs van jou, Kefca) heb ik een collage ineengeflanst.
(Ofc is het enorm n00by omdat ik suck in fotobewerking, de fotokwaliteit is hideous door dat de bron Facebook was en door de vele bewerkingen in nooby programma's die resizen, maar het gaat om het idee! :p)
So here it is~~ I really like it, ik heb het als mijn achtergrond nu :D
(voor alle mensen die er niet opstaan, sorry, ly2 maar ik heb de leukste foto's genomen en alleen van de Saigen Meet Leuven!)


Saigen Collage! :p - Pagina 2 SaigenCollageMetTekst
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Saki
<3 Top Member <3
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Default6



Posts : 695

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 okt - 22:24

Deze community is 4 jaar geleden verhuisd naar een nieuw forum en daar doodgegaan. Vandaar dat er geen recente posts zijn.

Meeste volk is gestopt of naar CC gegaan.


Laatst aangepast door Saki op wo 7 okt - 0:11; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Vegitto-kun
Very Popular Regular
Very Popular Regular
Vegitto-kun


Gender : Man Age : 35
Location : Bierbeek
Posts : 76
Reputation : 36

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 okt - 23:18

Saki schreef:
Deze community is 4 jaar geleden verhuisd naar een nieuw forum en daar doodgegaan. Vandaar dat er geen recente posts zijn.

Meeste volk is gestopt of naar de zwerver zijn cosplay site (cosplay..cloud ofzoiets?) gegaan.

Ge bedoelt cosplay cloud aka grootste belgische cosplay groep?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.apluskeukens.be
Saki
<3 Top Member <3
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Default6
Saki


Gender : Man Posts : 695
Reputation : 53

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 okt - 0:13

Jup, die mannen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Biba
Familiar Member
Familiar Member
Biba


Gender : Vrouw Age : 38
Location : Heverlee
Posts : 27
Reputation : 5

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 okt - 9:07

Ja kwas daar ook in maar daar wilt ge echt niet meer zijn. Ik en een paar vrienden besloten om terug naar hier te gaan. Hier hebt ge geen drama of achterbaks gedoe. En deze forum steelt teminste geen geld van zijn leden.

Edit: ja, bij de zoo hadden we die calculatie gedaan hoeveel Dramacloud vroeg voor tickets per persoon en er werd teveel gevraagd. Onder andere 1 voorbeeld.


Laatst aangepast door Biba op wo 7 okt - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Saki
<3 Top Member <3
Saigen Collage! :p - Pagina 2 Default6
Saki


Gender : Man Posts : 695
Reputation : 53

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 okt - 19:27

Hoezo geld stelen? o.O

En ik heb geen drama gemerkt tussen die admins en hun leden hoor, enkel leden onderling. Maar daar kunnen de admins niet veel aan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sai
Admin
Sai


Gender : Vrouw Age : 29
Location : Japan, Tokyo
Posts : 1085
Reputation : 40

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 okt - 22:14

Ik heb eiglik ook zoiets opgvangen vaneen paar mensen . kweet ofc niet of het waar is dat andreaas geld in zijn eigen zakken steekt . maar no worries. Hier gebeurd dit niet. :) en guys.. Kheb echt wat admins nodig . kben echt druk momenteel
Terug naar boven Ga naar beneden
Zetta
Trusted Regular
Trusted Regular
Zetta


Gender : Man Age : 33
Location : Kaprijke
Posts : 59
Reputation : 4

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 okt - 22:24

Sai schreef:
Ik heb eiglik ook zoiets opgvangen vaneen paar mensen . kweet ofc niet of het waar is dat andreaas geld in zijn eigen zakken steekt . maar no worries. Hier gebeurd dit niet. :) en guys.. Kheb echt wat admins nodig . kben echt druk momenteel

Ik beheer het budget en dat wordt bijgehouden in onze boekhouding. In drie jaar is er nog geen euro daarvan in mijn zakken belandt en heel de organisatie kan vrij de boekhouding inkijken inkijken. Daarnaast sta ik er zelfs op dat als ik wat dan ook doe met ons budget dat iemand uit de organisatie dat nachecked en naast mij staat terwijl ik bijvoorbeeld onze kassa tel.

Toen we je DVD hebben geimporteerd voor Robin's verjaardag heb ik de inzamelingsactie georganiseerd en mijn connecties in Japan gebruikt om die te verkrijgen. Het geld van al die mensen is dan veilig bij mij gekomen op zijn plaats geraakt met constante updates van waar het was en waar de DVD was.

Je zou moeten weten dat ik heel betrouwbaar ben met geld. Ik was degene die dat ene jaar je ticket voorschoot voor Atsusacon en ik heb geen enkele keer om dat geld gevraagd omdat ik wist dat je het ging terugbetalen. En dat deed je. :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sai
Admin
Sai


Gender : Vrouw Age : 29
Location : Japan, Tokyo
Posts : 1085
Reputation : 40

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 okt - 22:29

I know :)
En in belgie heb je veel hier en daar zorgen van mensen tegen elkaar. Ik heb idd ooit eens geld geleend van je en dat de dag zelf terug gegeven (omdat we blijkbaar als vrijwilligers op atsusacon geld moesten geven als "garantie" dat we ons werk fatsoenlijk deden, bizar systeem ) . en ik heb nooit in Saigen ruzie met je gehad of problemen, dat was vooral een geduw en getrek met Kefka dat hy de verlegen leden moest met rust laten en geen mensen mentaal moest aanvallen/uitdagen :D . en ik aprecieer dat je hier rustig komt vertellen who alles in zyn werking gaat bij jou.


Laatst aangepast door Sai op wo 7 okt - 22:44; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Dang english autocorrect)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zetta
Trusted Regular
Trusted Regular
Zetta


Gender : Man Age : 33
Location : Kaprijke
Posts : 59
Reputation : 4

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 okt - 22:33

Alles gaat eigenlijk heel professioneel. Dat moet wel. We werken samen met grote bedrijven zoals Bandai Namco, Bethesda en Square Enix dus alles moet by the book zijn.

Budget bijhouden en sponsoringen bijhouden moet allemaal volledig 100% legit zijn om dat voor te leggen aan de overheid enzo. Ik heb geen zin in de boetes die je kan krijgen voor fraude.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sai
Admin
Sai


Gender : Vrouw Age : 29
Location : Japan, Tokyo
Posts : 1085
Reputation : 40

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 okt - 22:41

Oh leuk :) Kdenk dat het Namco was en een paar gelijkaardige companies die me al een paar keer gehuurd hebben voor een cosplay op een release event / sponsor event. Dat is echt een toffe job.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zetta
Trusted Regular
Trusted Regular
Zetta


Gender : Man Age : 33
Location : Kaprijke
Posts : 59
Reputation : 4

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 okt - 23:58

Sai schreef:
Oh leuk :) Kdenk dat het Namco was en een paar gelijkaardige companies die me al een paar keer gehuurd hebben voor een cosplay op een release event / sponsor event. Dat is echt een toffe job.

Coolio, welke games? :D

Misschien kende dan mijn contactpersoon bij Bandai. Die doet naast de onrechtstreekse marketing voor West-Europa (uitdelen van budget en goods enzo) ook de rechtstreekse marketing voor Tokyo en ik weet dat hij graag cosplayers gebruikt (daarom dat wij goed samenwerken) :D Was het Ishida-san? :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sai
Admin
Sai


Gender : Vrouw Age : 29
Location : Japan, Tokyo
Posts : 1085
Reputation : 40

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 okt - 0:01

Ik ken hem als Matt , ik weet wel zijn volledige naam niet o.O en waarschijnlijk is Matt een bijnaam voor hem.

Ze vragen me vooral voor cute shooter games en iets met tank panzer wagens? bleh ik versta nog steeds niet alles in het Japans xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Zetta
Trusted Regular
Trusted Regular
Zetta


Gender : Man Age : 33
Location : Kaprijke
Posts : 59
Reputation : 4

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 okt - 0:28

Biba schreef:
Ja kwas daar ook in maar daar wilt ge echt niet meer zijn. Ik en een paar vrienden besloten om terug naar hier te gaan. Hier hebt ge geen drama of achterbaks gedoe. En deze forum steelt teminste geen geld van zijn leden.

Edit: ja, bij de zoo hadden we die calculatie gedaan hoeveel Dramacloud vroeg voor tickets per persoon en er werd teveel gevraagd. Onder andere 1 voorbeeld.

Biba, ik weet niet echt wie jij bent noch waarom je zo boos bent op ons. Als we iets gedaan hebben om je boos te maken, wil ik me zeker daarvoor verontschuldigen hoor.

Ik moet je wel tegenspreken. Bij alle zoo meets vroegen we 15 euro:

https://www.facebook.com/events/895700300481588/
https://www.facebook.com/events/1425447534356291/

Hier zijn de prijzen van de zoo

http://www.zooantwerpen.be/en/group-discount

Je hebt gelijk dat 3 tot 18 jarigen dan minder horen te betalen omdat het maar 14 euro is voor hen, maar merk op dat 18+ (zonder studentenkaart) 18 euro betalen. Een groot deel van de aanwezigen zijn vaak 18+ die geen student zijn.

Wat wij dus doen is iedereen 15 euro laten betalen, ook de organisatie van CosplayCloud (die eigenlijk gratis binnen zou mogen) om dit te balanceren. Die 1 euro die je dus extra betaalt wordt dus gebruikt om het goedkoper te maken voor je mede-cosplayers en al de rest past de organisatie met hun betaling (ook al mogen ze als begeleiders gratis binnen). Meestal komen we dan een euro of twee tekort die wij dan gewoon uit ons budget betalen.

Ik geef je dus volkomen gelijk dat je dus ietske teveel betaald, maar het geld wordt gebruikt om heel de groep goedkoop binnen te krijgen. Je krijgt nog steeds 2.5 euro korting op een normaal ticket als je met ons gaat en zo kan iedereen goedkoper binnen. Ik denk dat dit een goede manier is van werken dat zoveel mogelijk mensen blij maakt.

Overal waar wij geld vragen, is het om kosten te dekken voor de activiteit en het is nooit de bedoeling dat wij daar een euro van zien. :D

Als we eens iets extra hebben, zorgen we dan meestal voor traktaties zoals drank voor iedereen op de tweede zoo meet

https://www.facebook.com/events/1425447534356291/permalink/1463389887228722/

Of watermeloen op de oostende meet :D


Laatst aangepast door Zetta op do 8 okt - 0:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zetta
Trusted Regular
Trusted Regular
Zetta


Gender : Man Age : 33
Location : Kaprijke
Posts : 59
Reputation : 4

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 okt - 0:28

Sai schreef:
Ik ken hem als Matt , ik weet wel zijn volledige naam niet o.O en waarschijnlijk is Matt een bijnaam voor hem.

Ze vragen me vooral voor cute shooter games en iets met tank panzer wagens? bleh ik versta nog steeds niet alles in het Japans xd
Das cool :D
Terug naar boven Ga naar beneden
MaTamachiGirl
Active Regular
Active Regular
MaTamachiGirl


Gender : Vrouw Age : 26
Location : België
Posts : 44
Reputation : 0

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 mei - 3:49

lijkt me leuke tijd, en saigen was de eerste en grootste cosplay groep van Belgie, en toen kwam CC toen Sairu naar Japan ging, maar CC (cosplaycloud) kan het gat niet vullen, dus gaan we toch gewoon terug Saigen reanimeren? ik heb het op discord gevraagt aan Sairu en ze vind het oke dat we dees gebruiken dus jah why not toch, en ik ga mod worden als ze er tijd voor had
Terug naar boven Ga naar beneden
http://elby-manga-addicted.deviantart.com
TzickyT
Active Regular
Active Regular
TzickyT


Age : 32
Location : Ghent
Posts : 47
Reputation : 15

Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 mei - 21:57

deze community is van 2011 denk ik .. ken sairu nog maar 5-6 jaar dus denk niet dat ik daar zal bij staan o;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Saigen Collage! :p - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Collage! :p   Saigen Collage! :p - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Saigen Collage! :p
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Saigen Sea 14 - 15 mei =D
» Saigen VZW
» Saigen Sea !!!
» Saigen Stickers
» Saigen "Festival"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Saigen :: Saigen Forum :: Algemene topics-
Ga naar: