Saigen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Nederlandse Netwerk voor Otaku, Cosplayers, Animefans, Artiesten en Japanse cultuur . Login is vereist om hele forum te bekijken.
 
HomepageHomepage  IndexIndex  Forum  GuidesGuides  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» The Gaming rig showdown
Voor de wapen fans Icon_minitimeza 11 mei - 16:32 van TzickyT

» MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?
Voor de wapen fans Icon_minitimeza 11 mei - 16:24 van Sai

» What does your nickname stand for
Voor de wapen fans Icon_minitimeza 11 mei - 16:20 van Sai

» What's your favorite (alcoholic ) beverage?
Voor de wapen fans Icon_minitimeza 11 mei - 16:17 van Sai

» Nieuwe Anime die het bekijken waard is
Voor de wapen fans Icon_minitimevr 10 mei - 23:59 van TzickyT

» World of warcraft classic
Voor de wapen fans Icon_minitimevr 10 mei - 23:33 van Sai

» Het nieuwe "cheer up" topic!
Voor de wapen fans Icon_minitimevr 10 mei - 20:02 van TzickyT

» Wat kijk jij momenteel?
Voor de wapen fans Icon_minitimewo 8 mei - 15:25 van TzickyT

» Movies in alphabetical order.
Voor de wapen fans Icon_minitimewo 8 mei - 14:36 van Areca

Meest actieve onderwerpen
[Game] Counting
[Game] LetterSpel
[Game]Raad de anime
[Game] Counting
Make a wish, corrupt a wish :D
ANIME GAME !!
MIA Pics and GIFS xD
Release your anger!
Saigen Event 10 April
Pictures Of The Japanese Garden Event
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Meest actieve onderwerpstarters
Sai
Voor de wapen fans Vote_lcapVoor de wapen fans Voting_barVoor de wapen fans Vote_rcap 
Battosaï
Voor de wapen fans Vote_lcapVoor de wapen fans Voting_barVoor de wapen fans Vote_rcap 
Eminar
Voor de wapen fans Vote_lcapVoor de wapen fans Voting_barVoor de wapen fans Vote_rcap 
Nagisaaaa
Voor de wapen fans Vote_lcapVoor de wapen fans Voting_barVoor de wapen fans Vote_rcap 
Kittyloveskatten
Voor de wapen fans Vote_lcapVoor de wapen fans Voting_barVoor de wapen fans Vote_rcap 
sloesty
Voor de wapen fans Vote_lcapVoor de wapen fans Voting_barVoor de wapen fans Vote_rcap 
Saint of Swords
Voor de wapen fans Vote_lcapVoor de wapen fans Voting_barVoor de wapen fans Vote_rcap 
AlchemyMisuse
Voor de wapen fans Vote_lcapVoor de wapen fans Voting_barVoor de wapen fans Vote_rcap 
Criximic
Voor de wapen fans Vote_lcapVoor de wapen fans Voting_barVoor de wapen fans Vote_rcap 
Lander.Neko-san
Voor de wapen fans Vote_lcapVoor de wapen fans Voting_barVoor de wapen fans Vote_rcap 

 

 Voor de wapen fans

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mathias
Member
Member
Mathias


Gender : Man Age : 32
Location : Boom (Antwerpen)
Posts : 18
Reputation : 10

Voor de wapen fans Empty
BerichtOnderwerp: Voor de wapen fans   Voor de wapen fans Icon_minitimeza 20 aug - 23:41

Ik zelf ben zot van wapens uit anime en heb het internet dus al vaak afgezocht naar de beste deals voor goede kwaliteit.
Voor diegene die graag goede replica's van wapens hebben stel ik deze winkel voor: Shogun
Ik kan nog geen links sturen dus doe het zo: (3xW.)shogun(.nl)/zwaarden/film(.html)

Deze ligt in nederland dus het is in ieder geval zeer dicht als je weet dat in belgie geen winkels zijn met anime wapens.

De prijzen zijn hetzelfde als van de winkels in amerika, maar de verzendingskosten liggen een pak lager.
Zeker voor grote zwaarden is het verschil enorm:
Van amerikaanse sites betaal je 250 $ (=€175) voor een zwaard langer dan 1m40 naar europa te verzenden.
Van deze site zijn er geen verzendkosten naar nederland als je voor €100 of meer koopt. naar belgie €20 voor eender welk bedrag, hoeveelheid of groote.

Hun aanbod is ook zeer groot en als je iets wilt dat ze nog niet hebben moet je het hen gewoon zeggen.
Als ze denken dat er voor jouw voorwerp genoeg vraag is op de markt kan je het niet veel later kopen tegen de normale prijs. (als het iets eenmalig zou zijn, kan het zijn dat de kosten wat hoger liggen.)

Ik heb nog maar 1 zwaard gekocht bij hun, maar daar ben ik al zeer tevreden van.
De kwaliteit is zeer goed. geen krasjes, deuken of loszittende stukken.
De levertijd is ook zeer goed. maar 1 tot 5 dagen wachten en het staat voor u deur. (bij mij was het 2 dagen)
Indien je voorwerp niet meer in stock is laten ze je meteen weten wanneer ze het terug kunnen verzenden.

Je zult hier in ieder geval geen domme amerikaanse verkopers hebben die zeggen: "Your product is to big to ship out of the US. Please chose an other product." nadat je hebt betaalt!
(als ik die ooit tegenkom dan trap ik hem persoonlijk terug naar amerika)

Terug naar boven Ga naar beneden
sloesty
<3 Top Member <3
Voor de wapen fans Default6
sloesty


Gender : Man Age : 29
Location : W-vlaanderen
Posts : 520
Reputation : 144

Voor de wapen fans Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de wapen fans   Voor de wapen fans Icon_minitimezo 21 aug - 1:50

dammit, no master sword!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voor de wapen fans
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitstap voor verjaardag :) 20 jaar!!
» Gezocht: Videomateriaal voor volgende Saigen Vid

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Saigen :: Saigen Forum :: Algemene topics-
Ga naar: