Saigen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Nederlandse Netwerk voor Otaku, Cosplayers, Animefans, Artiesten en Japanse cultuur . Login is vereist om hele forum te bekijken.
 
HomepageHomepage  IndexIndex  Forum  GuidesGuides  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» The Gaming rig showdown
Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 mei - 16:32 van TzickyT

» MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?
Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 mei - 16:24 van Sai

» What does your nickname stand for
Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 mei - 16:20 van Sai

» What's your favorite (alcoholic ) beverage?
Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 mei - 16:17 van Sai

» Nieuwe Anime die het bekijken waard is
Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei - 23:59 van TzickyT

» World of warcraft classic
Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei - 23:33 van Sai

» Het nieuwe "cheer up" topic!
Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei - 20:02 van TzickyT

» Wat kijk jij momenteel?
Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 mei - 15:25 van TzickyT

» Movies in alphabetical order.
Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 mei - 14:36 van Areca

Meest actieve onderwerpen
[Game] Counting
[Game] LetterSpel
[Game]Raad de anime
[Game] Counting
Make a wish, corrupt a wish :D
ANIME GAME !!
MIA Pics and GIFS xD
Release your anger!
Saigen Event 10 April
Pictures Of The Japanese Garden Event
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Meest actieve onderwerpstarters
Sai
Sephirio - Pagina 2 Vote_lcapSephirio - Pagina 2 Voting_barSephirio - Pagina 2 Vote_rcap 
Battosaï
Sephirio - Pagina 2 Vote_lcapSephirio - Pagina 2 Voting_barSephirio - Pagina 2 Vote_rcap 
Eminar
Sephirio - Pagina 2 Vote_lcapSephirio - Pagina 2 Voting_barSephirio - Pagina 2 Vote_rcap 
Nagisaaaa
Sephirio - Pagina 2 Vote_lcapSephirio - Pagina 2 Voting_barSephirio - Pagina 2 Vote_rcap 
Kittyloveskatten
Sephirio - Pagina 2 Vote_lcapSephirio - Pagina 2 Voting_barSephirio - Pagina 2 Vote_rcap 
sloesty
Sephirio - Pagina 2 Vote_lcapSephirio - Pagina 2 Voting_barSephirio - Pagina 2 Vote_rcap 
Saint of Swords
Sephirio - Pagina 2 Vote_lcapSephirio - Pagina 2 Voting_barSephirio - Pagina 2 Vote_rcap 
AlchemyMisuse
Sephirio - Pagina 2 Vote_lcapSephirio - Pagina 2 Voting_barSephirio - Pagina 2 Vote_rcap 
Lander.Neko-san
Sephirio - Pagina 2 Vote_lcapSephirio - Pagina 2 Voting_barSephirio - Pagina 2 Vote_rcap 
Seeteke
Sephirio - Pagina 2 Vote_lcapSephirio - Pagina 2 Voting_barSephirio - Pagina 2 Vote_rcap 

 

 Sephirio

Ga naar beneden 
+13
Sai
Kittyloveskatten
Eminar
Battosaï
reira
Kefka
Saki
fuko-chan
Yoshimori
kyr2005
xPemphredo
Atsushi
RyuSamurai
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
RyuSamurai
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
RyuSamurai


Age : 35
Location : Antwerpen (Luchtbal)
Posts : 270
Reputation : 8

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 apr - 17:06

Eerste onderwerp bericht herinnering :

welkom :p
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Kefka
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6



Posts : 210

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr - 1:32

Sephirio schreef:
de 12 von ik eig best ook nog te doen ze voor te spelen
enja went eraan e hoe ik type niet iedereen heeft zo goed opgelet op school :)

Ik moet niet wennen aan iets fouts
Jij moet iets goeds leren, is toch logischer, niet?

Also, 12, was dat met gabranth etc? In that case: Girl gets kidnapped, you save the girl, girl gets kidnapped again, you save her again, oh boy girl gets kidnapped again, you save her again...

FFX Had dit element ook al, maar daarin was het minder opvallend, minder frequent, en minder storend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr - 1:37

de 12 is al lang tijdje gelejen herinner de namen niet zo en meisj ontvoerd herinner ik me niks van alleen van een prinseske da vlucht en op het moment het enigste spel dak nog speel op mijn ps3 is call of duty black ops zombie mode heb niet echt meer een bepaald spel dat mij aanstaat en voor een nieuwe DBZ of FF zal nog ff wachten zijn denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kefka
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
Kefka


Gender : Man Age : 30
Location : Herenthout => Kempen => Antwerpen => Vlaanderen => België => Europa => Aarde => Solar System => Milky way => Universe => Longcat
Posts : 210
Reputation : 34

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr - 1:38

Sephirio schreef:
de 12 is al lang tijdje gelejen herinner de namen niet zo en meisj ontvoerd herinner ik me niks van alleen van een prinseske da vlucht en op het moment het enigste spel dak nog speel op mijn ps3 is call of duty black ops zombie mode heb niet echt meer een bepaald spel dat mij aanstaat en voor een nieuwe DBZ of FF zal nog ff wachten zijn denk ik
Dan meot je terug grijpen naar de oude.
Now, I'm gonna play sum L4D2
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimema 18 apr - 1:39

ma bon ik ben slapen :) moet om 5u30 opstaan om te gaan werken slaapwel en prettig kennis maken...
en veel plezier ermee ik zelf heb het nog nooit gespeeld
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 1:26

@yeah kefka !! xD

And Yeeps welcome to the forum ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
reira
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
reira


Gender : Vrouw Age : 34
Posts : 388
Reputation : 27

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 8:27

moet voor 1x kefka gelijk geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Battosaï
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
Battosaï


Gender : Man Age : 30
Location : The Imagine Nation
Posts : 552
Reputation : 51

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 10:00

Niet doen!! ^
Terug naar boven Ga naar beneden
Eminar
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
Eminar


Gender : Man Age : 31
Location : Belgium
Posts : 297
Reputation : 9

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 11:02

het enigst wat mij stoort is dat er sephiro staat in de foto van KADAJ ÖÖ
FFVII AC C FTW :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 11:17

Eminar schreef:
het enigst wat mij stoort is dat er sephiro staat in de foto van KADAJ ÖÖ
FFVII AC C FTW :D

sorry e was mijn sig op het metin forum en kadaj was het perfecte popke ervoor die op mijn ingame acc lijkt :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Eminar
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
Eminar


Gender : Man Age : 31
Location : Belgium
Posts : 297
Reputation : 9

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 11:18

Sephirio schreef:
Eminar schreef:
het enigst wat mij stoort is dat er sephiro staat in de foto van KADAJ ÖÖ
FFVII AC C FTW :D

sorry e was mijn sig op het metin forum en kadaj was het perfecte popke ervoor die op mijn ingame acc lijkt :)
No offense then LMAO
Terug naar boven Ga naar beneden
reira
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
reira


Gender : Vrouw Age : 34
Posts : 388
Reputation : 27

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 11:47

Battosaï schreef:
Niet doen!! ^

alleen maar over het feit dat ff VII de beste is en alles na de X slecht is shysmile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kefka
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
Kefka


Gender : Man Age : 30
Location : Herenthout => Kempen => Antwerpen => Vlaanderen => België => Europa => Aarde => Solar System => Milky way => Universe => Longcat
Posts : 210
Reputation : 34

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 12:13

reira schreef:
Battosaï schreef:
Niet doen!! ^

alleen maar over het feit dat ff VII de beste is en alles na de X slecht is shysmile

FFVII Sucks, FFVI FTW
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyloveskatten
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
Kittyloveskatten


Gender : Vrouw Age : 30
Location : Lier
Posts : 451
Reputation : 13

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 12:48

Sephirio schreef:
och je bent zo grappig ja ik ben vanaf de 10 beginne spelen de andere ware ps1 dacht ik en die waren niet meer te verkrijgen dus je moet nie staan zagen en jij klaagt over dat ik iemand ben die alleen speelt op schoone graphics? raar moet eens die mmorpg spele die ik heb vermeld mag je dan nog eens kome zeuren over graphics en als ik jou niet aansta hou u mond gwn :) want je bent wel van het laagste niveau enja mijn spellen is niet zo goed endan? jij bent de enigste die er problemen mee hebt wij gaan goeie maatjes worden op deze manier ^^ dus we houden het mooi als ik jou nie aansta reageer dan ook niet en hou het aangenaam ja

*rolls in late*

Als je begint over 'oude' spellen, en er dan in slaagt om in diezelfde zin nog de woorden; 'nergens te verkrijgen' zet, lmao.


Maarreh, voordat ik een slechte indruk maak, Welcome !
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 12:59

Kittyloveskatten schreef:
Sephirio schreef:
och je bent zo grappig ja ik ben vanaf de 10 beginne spelen de andere ware ps1 dacht ik en die waren niet meer te verkrijgen dus je moet nie staan zagen en jij klaagt over dat ik iemand ben die alleen speelt op schoone graphics? raar moet eens die mmorpg spele die ik heb vermeld mag je dan nog eens kome zeuren over graphics en als ik jou niet aansta hou u mond gwn :) want je bent wel van het laagste niveau enja mijn spellen is niet zo goed endan? jij bent de enigste die er problemen mee hebt wij gaan goeie maatjes worden op deze manier ^^ dus we houden het mooi als ik jou nie aansta reageer dan ook niet en hou het aangenaam ja

*rolls in late*

Als je begint over 'oude' spellen, en er dan in slaagt om in diezelfde zin nog de woorden; 'nergens te verkrijgen' zet, lmao.


Maarreh, voordat ik een slechte indruk maak, Welcome !

ik kon die in der tijd indd nergens verkrijgen heb zowat zoveel mogelijk game winkels afgegaan maar was nergens te vinden buiten vorig jaar kon ik de FF7 downl van de ps3 store maar heb die nie lang gespeeld..
en dankj :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyloveskatten
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
Kittyloveskatten


Gender : Vrouw Age : 30
Location : Lier
Posts : 451
Reputation : 13

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 13:11

Emulators! Emulators, Emulators.

En de eerste 7 kan je zowizo op PSP spelen.
(de anderen weet ik niet, tbh.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 13:14

niet iedereen zijn ouders geven veel zakgeld :) maar heb me wel een kunne kopen dan na zeer lange tijd sparen... heb toen ff 7 gekocht maar dat was met zack en niet met het verhaal van cloud maar die psp s de deur uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyloveskatten
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
Kittyloveskatten


Gender : Vrouw Age : 30
Location : Lier
Posts : 451
Reputation : 13

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 13:20

Emulators zijn dingen op de computer, aka dingen die je niet moet kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 13:25

Kittyloveskatten schreef:
Emulators zijn dingen op de computer, aka dingen die je niet moet kopen.

euh dit klinkt beetj vreemd om te zeggen maar ik had pas hier mijn internet op mijn 17de :( en dan moet je nog wete hoe je eraan komt en dat is wat ik dus nie weet mss als je hier eens uitlegt hoe kan ik eens tijd nemen om ze wel te spellen asze to gratis zijn :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyloveskatten
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
Kittyloveskatten


Gender : Vrouw Age : 30
Location : Lier
Posts : 451
Reputation : 13

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 13:27

Ik zeg: Google is je vriend. ;p

Waarschijnlijk zijn er genoeg tutorials op eHow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 13:29

hmm googlen nog niet aan gedacht lol ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sai
Admin
Sai


Gender : Vrouw Age : 29
Location : Japan, Tokyo
Posts : 1085
Reputation : 40

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 apr - 14:26

welkom :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Battosaï
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
Battosaï


Gender : Man Age : 30
Location : The Imagine Nation
Posts : 552
Reputation : 51

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 apr - 18:50

Lol openingsthread verandert in flamewar. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 apr - 22:40

Battosaï schreef:
Lol openingsthread verandert in flamewar. :p

kan wel eens gebeuren e :p
Terug naar boven Ga naar beneden
reira
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
reira


Gender : Vrouw Age : 34
Posts : 388
Reputation : 27

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 apr - 22:42

Sephirio schreef:
Battosaï schreef:
Lol openingsthread verandert in flamewar. :p

kan wel eens gebeuren e :p

vooral hier :p

snap nog altijd niet hoe je de 7 slecht kan vinden (maar je bent braaf omdat je de 10 goe vind :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 apr - 23:03

reira schreef:
Sephirio schreef:
Battosaï schreef:
Lol openingsthread verandert in flamewar. :p

kan wel eens gebeuren e :p

vooral hier :p

snap nog altijd niet hoe je de 7 slecht kan vinden (maar je bent braaf omdat je de 10 goe vind :p)

ik heb niet echt gezegd dat ik de 7 slecht vind :$ (von de film aangenaam zelf^^) ik raakte er niet echt aan gewent op de manier van spellen als ik de ps3 games gwn ben drm wss dat die ander gestresd raakte over de mister only play good graphic games :p en had er ook echt de tijd nie voor (door mijn werk) dus stak er ook geen tijd, moeite in :p naar wat ik gehoord heb zou het een van de beste moete zijn (toch blijft x tot nu toe de beste x-2 trok op geen zak 12 viel nog mee 13 zwijg ik over te erg voor woorden) maar zelf heb ik alleen de 7 van PsP gespeeld (met zack, genesis, angeal, etc..) moeste ze de 7 van (cloud) opnieuw uitbrengen in vernieuwde versie zal ik ook niet echt een moment wachte en het bij de release kope :p
Terug naar boven Ga naar beneden
reira
<3 Top Member <3
Sephirio - Pagina 2 Default6
reira


Gender : Vrouw Age : 34
Posts : 388
Reputation : 27

Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 apr - 23:45

tiny heeft de orginile op haar psp ... da noeme ze kraken :p

anyways, ik snap je punt wel hoor ;)
de x-2 vond ik eigenlijk niet zo heel erg slecht (maar dat kan mss zijn door shuyin :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sephirio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sephirio   Sephirio - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sephirio
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Saigen :: Saigen Forum :: Algemene topics-
Ga naar: