Saigen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Nederlandse Netwerk voor Otaku, Cosplayers, Animefans, Artiesten en Japanse cultuur . Login is vereist om hele forum te bekijken.
 
HomepageHomepage  IndexIndex  Forum  GuidesGuides  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» The Gaming rig showdown
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitimeza 11 mei - 16:32 van TzickyT

» MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitimeza 11 mei - 16:24 van Sai

» What does your nickname stand for
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitimeza 11 mei - 16:20 van Sai

» What's your favorite (alcoholic ) beverage?
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitimeza 11 mei - 16:17 van Sai

» Nieuwe Anime die het bekijken waard is
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitimevr 10 mei - 23:59 van TzickyT

» World of warcraft classic
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitimevr 10 mei - 23:33 van Sai

» Het nieuwe "cheer up" topic!
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitimevr 10 mei - 20:02 van TzickyT

» Wat kijk jij momenteel?
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitimewo 8 mei - 15:25 van TzickyT

» Movies in alphabetical order.
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitimewo 8 mei - 14:36 van Areca

Meest actieve onderwerpen
[Game] Counting
[Game] LetterSpel
[Game]Raad de anime
[Game] Counting
Make a wish, corrupt a wish :D
ANIME GAME !!
MIA Pics and GIFS xD
Release your anger!
Saigen Event 10 April
Pictures Of The Japanese Garden Event
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Meest actieve onderwerpstarters
Sai
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_lcapMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Voting_barMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_rcap 
Battosaï
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_lcapMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Voting_barMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_rcap 
Eminar
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_lcapMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Voting_barMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_rcap 
Nagisaaaa
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_lcapMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Voting_barMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_rcap 
sloesty
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_lcapMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Voting_barMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_rcap 
Kittyloveskatten
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_lcapMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Voting_barMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_rcap 
Saint of Swords
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_lcapMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Voting_barMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_rcap 
AlchemyMisuse
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_lcapMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Voting_barMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_rcap 
Criximic
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_lcapMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Voting_barMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_rcap 
Lander.Neko-san
MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_lcapMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Voting_barMMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Vote_rcap 

 

 MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sai
Admin
Sai


Gender : Vrouw Age : 29
Location : Japan, Tokyo
Posts : 1085
Reputation : 40

MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Empty
BerichtOnderwerp: MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?    MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitimevr 10 mei - 23:22

Ik speel al mmorpgs sinds ik 8 jaar oud was, 
ik heb onder andere gespeeld : 


  1. Ace Online 
  2. Adventure Quest Worlds
  3. Aika Online 
  4. Aion Online
  5. Albion Online 
  6. Allods Online 
  7. Anarchy Online 
  8. Angel Love Online 
  9. ArcheAge 
  10. Aura Kingdom 
  11. Black Desert Online 
  12. Blade and Soul
  13. Cabal Online 
  14. Digimon Online 
  15. Dragon Ball Online 
  16. Dragon Nest Online 
  17. Echo of Soul
  18. The Elder Scrolls Online 
  19. Elsword 
  20. Eve Online 
  21. Everquest 
  22. Fiesta Online 
  23. Flyff Online 
  24. Finaly Fintasy XIV
  25. Guild Wars
  26. Guild War 2
  27. Jade Dynasty 
  28. Kal Online 
  29. Kaduh Online 
  30. Last Chaos 
  31. Lineage 
  32. Mabinogi 
  33. MapleStory
  34. Monster Hunter 
  35. Perfect World 
  36. Phantasy Star Online 1
  37. Phantasy Star Online 2
  38. Ragnarok Online 
  39. Ragnarok Online 2 
  40. Ran Online 
  41. RF Online 
  42. Rohan Blood Fued 
  43. Rose Online 
  44. Runescape 
  45. Silkroad Online 
  46. Tera 
  47. Twelve Sky
  48. Twelve Sky 2 
  49. Ultima Online 
  50. Vindictus 
  51. Wonderland Online 
  52. World of Warcraft 


en nog een paar waar ik de naam helemaal van kwijt ben , 
Anyways, ik vind nergens mijn draai meer .

Ik heb heel lang Silkroad online gespeeld totdat de wereld kapot is gegaan door al de bots, het was geweldig die game en ik mis het erg hard, maar private servers doen het niet en het is ook jammer dat Silkroad enkel Klik Movement toelaat terwijl ik ondertussen gewend ben geraakt aan  Z , Q , S ,D  ook te gebruiken (en het onmisbaar is in PVP)  , maar in mijn ogen had Silkroad een heel goed systeem, enkel jammer dat het oud is, verouderd, en dat de server zelf kapot is gemaakt door het grote bot probleem dat ze hebben meegemaakt . 

Daarna ben ik gegaan naar Andere games waar onder Last Chaos, great communities telkens in alle games die ik door ging op zoek naar een andere 'home' maar niets was goed genoeg nadat ik van Silkroad kwam, ik haalde steeds MAX level, en vertrok naar de volgende .  angel

Ik ben even blijven hangen bij Perfect World dat geweldig was, je kon zelfs vliegend pvp'en tegen elkaar , bijna alles was mogelijk ! en materials grinden voor gear was gewoon perfect over nagedacht!  totdat de server werd verkocht, en perfect world international ontstond en er patches werden ge-add die de game unbalanced maaktte , en dat iedereen ineens alles kon solo'en en het geen 3 jaar meer duurde om level 90 te halen, dat maaktte alles kapot, mensen konden gewoon 'FCC' ofzoiets gaan doen en BAM ze waren level 90 in een dag en niemand had nog elkaar nodig, alles kon solo gedaan worden terwijl vroeger iedereen hulp moest vragen aan elkaar. Er waren ook ineens heel wat domme systemen toegevoegd, het spel werd letterlijk geraped met een spijkerdildo . Dus ja, iedereen vertrok.   run


We zijn dan even weer gaan rond dolen op andere games,  zoals Rohan dat ook werd neergehaald door nieuwe ownership van een gaming company dat exact weer hetzelfde deed zoals bij de meeste MMORPGS , het vergemakkelijkte en de fun eruit haalde, PVP werd een groot ding in Rohan, mensen begonnen geld er in te pompen om elkaar te 'ownen' en te laten 'ragequitten' en uiteindelijk bloeide het dood.   clean

Uiteindelijk toch naar World of Warcraft gegaan, waar ik eerst zo RESISTANT over was en "HELL FK NO' over was, omdat ik de graphics schandalig belachelijk runescape qualiteit vond en ik onmogelijk zo een game wou als 'MAIN GAME" . maar okey,  mijn opinie veranderde omdat velen het speelden die ik kende,  ik deed Horde om averechts te doen tegen de rest van de "outpost ' (gamecenter in Antwerp) zodat ik hun kon ambushen en pvp'en,  uiteindelijk TOCH alliance gegaan omdat het saai werd alleen. Daar ben ik even gebleven,  Mooi uitgebreid, veel mogelijkheden, grote mappen, mooie dungeons enzo verder . Het begon eindelijk me te liggen en ik had een guild gemaakt waar we met over de 1000 man in zaten (we hadden zelfs sub guilds),  maar toen kwam een expansie genaamd "Pandaria" ofzoiets, en BAM hetzelfde gebeurde met world of warcraft, ineens kon iedereen alles solo'en, iedereen kreeg ineens alles naar hun kop gegooid wat vroeger MAANDEN duurde om te halen, werd nu gewoon naar u hoofd gegooid "ah pas het spel begonnen? hier se mannetjes, de end gear van het spel, veel plezier! Ah? al een uur bezig? hier se! level 90!"  dus jah, alweer , geen uitdaging meer, alweer bloeide een spel dood en was er geen socialiteit meer sinds alles "alleen" te doen was en parties juist negatief waren omdat  je moest delen.  Ook werd het meer FARMVILLE achtig doordat je vanalles met je GSM moest doen zoals een boertje zijn plantjes moest water geven via de gsm. dus NEE absoluut niet.  ik logde enkel nog in voor mijn guild mee te babbelen, dat was het ENIGE dat er te doen was.  sleep  


Jaren vliegen voorbij, en geen enkele game was nog een uitdaging, elke game begon hetzelfde te doen, 
geen uitdagingen meer, direct level 90 aanbieden binnen enkele dagen, direct end gear,  geen parties , geen grinding, geen moeite meer doen, geen challenges, allemaal gedaan .  Ik ben even blijven hangen in  Tera om gewoon mensen aan te vallen omdat ik zo toch nog IETS van uitdaging had (had zelfs hele GUILDS in motie laten komen achter me aan , het was oorlog) Maar na een goede week was het ook al afgezaagd en had ik ook al alles gezien en iedereen 'gehad".   fight


Dan ben ik op Elder Scrolls Online gestoten, Dat even gespeeld tot ik alle verhaal lijnen had gedaan, erg leuk, zoveel verhaal lijnen en keuzes , de dark brotherhood had de beste en leuke verhaallijn btw! aan te raden! ,maar hup alweer end gear en end level in 3 weken tijd. En BAM de storylines ook allemaal gedaan. En NA dat alles ,is er echt NIKS voorzien, GEEN ENDGAME MATERIAL! 0!  voor de mensen die dat allemaal hebben gedaan, zelfs geen PVP of contesten tegen elkaar, geen guild battles,  gewoon echt NIKS  question




Dan ben ik op Monster Hunter terecht gekomen , echt awesome hoe elke monster precisie nodig heeft! 
Dat 1 mis stap je gewoon alles kan verkloten voor jou en je hele team! geweldig toch! 50 minuten gemiddeld achter een baas zitten 
en alles moet JUIST perfect zijn, als je het verkloot mag alles opnieuw en zijn 50 minuten voor NIKS geweest! Maar... *zucht*  Geen Guild systeem,  geen competitie , geen PvP  , en het is ERG repeative nadat je de eerste 20 quests hebt gedaan! het zijn minder dan 100 dezelfde monsters in de hele map, geen open world, geen mounts, niets  , dus speelde ik enkel nog de special events en als vrienden me om hulp vroegen, vooral mijn japanse vrienden werden aanhankelijk van me om hen te helpen met "behemoth" en een gouden beest waar ik de naam van kwijt ben (ik herriner dat er veel X'en in stonden) 

Maar terwijl ik nu nog op Monster Hunter bezig ben, ben ik stiekem toch op zoek naar 
een mmorpg dat toch wat meer te bieden heeft,  guilds, guild battles, pvp , open world, etc.

Maar niets dat in de lijst staat van wat ik allemaal al heb geprobeerd.
Iemand een idee? of iets dat binnekort ge-released word dat je denkt dat aan mijn verwachtingen kan voldoen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
TzickyT
Active Regular
Active Regular
TzickyT


Age : 33
Location : Ghent
Posts : 47
Reputation : 15

MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?    MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitimeza 11 mei - 0:20

ben ook al een tijde bezig met mmorpg's te spelen

een top

Guild wars
Black desert
runescape
archlord II
PSO2
skyforge

deze 6 vond ik vrij goed 
spijtig genoeg op dit moment speel ik nog alleen maar black desert omdat dit spel mij het meeste intresse geeft ( op lore / wereld / grote / en dingen die te doen zijn.)

hier heb ik sairu proberen in te krijgen maar denk niet dat black desert haar aanstond.

op dit moment eerder naar een anno1800 / rage 2 en borderlands aan het kijken maar mischien ook nog een cyberpunk2077 laat ons hopen dat daar iets uitkomt. spjtig genoeg kan ik je geen idee geven om naar een game uit te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sai
Admin
Sai


Gender : Vrouw Age : 29
Location : Japan, Tokyo
Posts : 1085
Reputation : 40

MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?    MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitimeza 11 mei - 16:24

TzickyT schreef:
ben ook al een tijde bezig met mmorpg's te spelen

een top

Guild wars
Black desert
runescape
archlord II
PSO2
skyforge

deze 6 vond ik vrij goed 
spijtig genoeg op dit moment speel ik nog alleen maar black desert omdat dit spel mij het meeste intresse geeft ( op lore / wereld / grote / en dingen die te doen zijn.)

hier heb ik sairu proberen in te krijgen maar denk niet dat black desert haar aanstond.

op dit moment eerder naar een anno1800 / rage 2 en borderlands aan het kijken maar mischien ook nog een cyberpunk2077 laat ons hopen dat daar iets uitkomt. spjtig genoeg kan ik je geen idee geven om naar een game uit te kijken.
bij Black Desert vond ik het jammer dat je niet kan 'traden' met andere mensen of andere mensen kan helpen,
dan later op hoger level, wat ben je ermee als je mensen niet kan helpen of dingen cadeau kan geven , dat doe ik  graag :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?    MMORPGS  Dood ?  Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [game] Is de statement waar of niet waar?
» Op zoek naar een Maid Outfit
» Wie gaat er naar Yaycon 2011?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Saigen :: Saigen Forum :: Gaming forums-
Ga naar: