Saigen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Nederlandse Netwerk voor Otaku, Cosplayers, Animefans, Artiesten en Japanse cultuur . Login is vereist om hele forum te bekijken.
 
HomepageHomepage  IndexIndex  Forum  GuidesGuides  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» The Gaming rig showdown
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimeza 11 mei - 16:32 van TzickyT

» MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimeza 11 mei - 16:24 van Sai

» What does your nickname stand for
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimeza 11 mei - 16:20 van Sai

» What's your favorite (alcoholic ) beverage?
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimeza 11 mei - 16:17 van Sai

» Nieuwe Anime die het bekijken waard is
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimevr 10 mei - 23:59 van TzickyT

» World of warcraft classic
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimevr 10 mei - 23:33 van Sai

» Het nieuwe "cheer up" topic!
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimevr 10 mei - 20:02 van TzickyT

» Wat kijk jij momenteel?
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimewo 8 mei - 15:25 van TzickyT

» Movies in alphabetical order.
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimewo 8 mei - 14:36 van Areca

Meest actieve onderwerpen
[Game] Counting
[Game] LetterSpel
[Game]Raad de anime
[Game] Counting
Make a wish, corrupt a wish :D
ANIME GAME !!
MIA Pics and GIFS xD
Release your anger!
Saigen Event 10 April
Pictures Of The Japanese Garden Event
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Meest actieve onderwerpstarters
Sai
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_lcap[idee/voorstel] Meeting in Brussel Voting_bar[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_rcap 
Battosaï
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_lcap[idee/voorstel] Meeting in Brussel Voting_bar[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_rcap 
Eminar
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_lcap[idee/voorstel] Meeting in Brussel Voting_bar[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_rcap 
Nagisaaaa
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_lcap[idee/voorstel] Meeting in Brussel Voting_bar[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_rcap 
Kittyloveskatten
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_lcap[idee/voorstel] Meeting in Brussel Voting_bar[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_rcap 
sloesty
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_lcap[idee/voorstel] Meeting in Brussel Voting_bar[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_rcap 
Saint of Swords
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_lcap[idee/voorstel] Meeting in Brussel Voting_bar[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_rcap 
AlchemyMisuse
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_lcap[idee/voorstel] Meeting in Brussel Voting_bar[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_rcap 
Criximic
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_lcap[idee/voorstel] Meeting in Brussel Voting_bar[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_rcap 
Lander.Neko-san
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_lcap[idee/voorstel] Meeting in Brussel Voting_bar[idee/voorstel] Meeting in Brussel Vote_rcap 

 

 [idee/voorstel] Meeting in Brussel

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Nagisaaaa
<3 Top Member <3
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Default6
Nagisaaaa


Gender : Vrouw Age : 31
Location : Brussels
Posts : 133
Reputation : 0

[idee/voorstel] Meeting in Brussel Empty
BerichtOnderwerp: [idee/voorstel] Meeting in Brussel   [idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimezo 4 sep - 15:17

Ik krijg vaak de indruk dat de meeste uit de regio van antwerpen en limburg zijn, dus daarom had ik het idee om misschien eens een meeting in brussel te doen? Er moeten toch wel mensen zijn in deze regio van Saigen.
En als het in brussel gedaan word kunnen mensen van west vlaanderen ook komen zonder eerst 3uur onderweg te zijn.

Het is maar een idee!

Wat valt er in brussel te doen?
- Kinepolis (film, is wel duur :/)
- Nieuwstraat (SHOPPEN! :3)
- Paars winkeltje = klein gothic winkeltje
- in de Agora is er een soort erotica winkel denk ik, maar je vind er dingen zoals corsetten ook enzo.
- Super Dragon Toys (enige winkel van hun, aangezien ze weg zijn uit antwerpen)
- ...

Misschien niet iets om een hele dag mee te vullen, en je zal het beste een metroticketje moeten aanschaffen aangezien ze overal toegangpoortjes aan het zetten zijn :C

Misschien is het wel handig om het in een vakantie te doen (herfstvakantie is er bijna)? :P
Dus, wie is geintreseerd? Of heeft nog andere ideetjes? :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Saki
<3 Top Member <3
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Default6
Saki


Gender : Man Posts : 695
Reputation : 53

[idee/voorstel] Meeting in Brussel Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee/voorstel] Meeting in Brussel   [idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimedi 6 sep - 21:30

Brussel meet is zeker goed om te doen, SDT, 2de hands manga store wat verderop heel de Chinese wijk, en Nieuwstraat.

Krijg je een dag met gevuld

Leg een datum vast, werk wat meer uit(uren/who wat waar verzamelen/eten)
regenprogramma

En zorg dat jeje weg weet

En dan afwachten hoeveel volk er komt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nagisaaaa
<3 Top Member <3
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Default6
Nagisaaaa


Gender : Vrouw Age : 31
Location : Brussels
Posts : 133
Reputation : 0

[idee/voorstel] Meeting in Brussel Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee/voorstel] Meeting in Brussel   [idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimedi 6 sep - 21:35

Ik weet men weg naar SDT en het paars winkeltje, de 2dehands manga store weet ik precies niet zijn? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Pocky
Member
Member
Pocky


Gender : Vrouw Age : 30
Location : Brussels
Posts : 19
Reputation : 5

[idee/voorstel] Meeting in Brussel Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee/voorstel] Meeting in Brussel   [idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimedi 6 sep - 21:44

Ik denk dat ie die manga winkel achter de beurs bedoelt al weet ik niet of dat 2e hands is? Tis toch een goedkopere winkel dan dragontoys
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch.Neko-san
<3 Top Member <3
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Default6
Mitch.Neko-san


Gender : Man Age : 29
Location : Belgium
Posts : 143
Reputation : 10

[idee/voorstel] Meeting in Brussel Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee/voorstel] Meeting in Brussel   [idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimewo 7 sep - 19:18

Dong-co is een winkel 2 straten verder dan de nieuwstraat. Je kunt er geen muren vinden (die zijn bedekt met anime merchandise en nothing but anime merchandise) Ik doe zeker mee aan de meeting ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nagisaaaa
<3 Top Member <3
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Default6
Nagisaaaa


Gender : Vrouw Age : 31
Location : Brussels
Posts : 133
Reputation : 0

[idee/voorstel] Meeting in Brussel Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee/voorstel] Meeting in Brussel   [idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimewo 7 sep - 19:19

Oh zalig n.n Da wist'k ni da da bestond ;D Ik hoop da er nog mensen willen komen :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Saki
<3 Top Member <3
[idee/voorstel] Meeting in Brussel Default6
Saki


Gender : Man Posts : 695
Reputation : 53

[idee/voorstel] Meeting in Brussel Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee/voorstel] Meeting in Brussel   [idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimewo 7 sep - 22:17

Mitch.Neko-san schreef:
Dong-co is een winkel 2 straten verder dan de nieuwstraat. Je kunt er geen muren vinden (die zijn bedekt met anime merchandise en nothing but anime merchandise) Ik doe zeker mee aan de meeting ;)

Die bedoelde ik dus
Terug naar boven Ga naar beneden
Pocky
Member
Member
Pocky


Gender : Vrouw Age : 30
Location : Brussels
Posts : 19
Reputation : 5

[idee/voorstel] Meeting in Brussel Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee/voorstel] Meeting in Brussel   [idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimewo 7 sep - 22:40

Mitch.Neko-san schreef:
Dong-co is een winkel 2 straten verder dan de nieuwstraat. Je kunt er geen muren vinden (die zijn bedekt met anime merchandise en nothing but anime merchandise) Ik doe zeker mee aan de meeting ;)

Ja die bedoelde ik ook, een meisje van mijn klas had die op de 100dagen is getoond. die is achter de beurs toch? die straat daarachter?
Terug naar boven Ga naar beneden
caligari89
new
new
caligari89


Posts : 5
Reputation : 0

[idee/voorstel] Meeting in Brussel Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee/voorstel] Meeting in Brussel   [idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitimewo 26 okt - 10:25

Euh, Japan Expo volgende week?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[idee/voorstel] Meeting in Brussel Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee/voorstel] Meeting in Brussel   [idee/voorstel] Meeting in Brussel Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[idee/voorstel] Meeting in Brussel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» INFO BRUSSEL MEETING 6 NOVEMBER
» game meeting ;)
» Nabesprekingstopic Game Meeting
» Meeting Brugge [gaat door op 8 oktober] (vanuit Mangaheuvel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Saigen :: Saigen Forum :: Algemene topics-
Ga naar: