Saigen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Nederlandse Netwerk voor Otaku, Cosplayers, Animefans, Artiesten en Japanse cultuur . Login is vereist om hele forum te bekijken.
 
HomepageHomepage  IndexIndex  Forum  GuidesGuides  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» The Gaming rig showdown
What does your nickname stand for Icon_minitimeza 11 mei - 16:32 van TzickyT

» MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?
What does your nickname stand for Icon_minitimeza 11 mei - 16:24 van Sai

» What does your nickname stand for
What does your nickname stand for Icon_minitimeza 11 mei - 16:20 van Sai

» What's your favorite (alcoholic ) beverage?
What does your nickname stand for Icon_minitimeza 11 mei - 16:17 van Sai

» Nieuwe Anime die het bekijken waard is
What does your nickname stand for Icon_minitimevr 10 mei - 23:59 van TzickyT

» World of warcraft classic
What does your nickname stand for Icon_minitimevr 10 mei - 23:33 van Sai

» Het nieuwe "cheer up" topic!
What does your nickname stand for Icon_minitimevr 10 mei - 20:02 van TzickyT

» Wat kijk jij momenteel?
What does your nickname stand for Icon_minitimewo 8 mei - 15:25 van TzickyT

» Movies in alphabetical order.
What does your nickname stand for Icon_minitimewo 8 mei - 14:36 van Areca

Meest actieve onderwerpen
[Game] Counting
[Game] LetterSpel
[Game]Raad de anime
[Game] Counting
Make a wish, corrupt a wish :D
ANIME GAME !!
MIA Pics and GIFS xD
Release your anger!
Saigen Event 10 April
Pictures Of The Japanese Garden Event
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Meest actieve onderwerpstarters
Sai
What does your nickname stand for Vote_lcapWhat does your nickname stand for Voting_barWhat does your nickname stand for Vote_rcap 
Battosaï
What does your nickname stand for Vote_lcapWhat does your nickname stand for Voting_barWhat does your nickname stand for Vote_rcap 
Eminar
What does your nickname stand for Vote_lcapWhat does your nickname stand for Voting_barWhat does your nickname stand for Vote_rcap 
Nagisaaaa
What does your nickname stand for Vote_lcapWhat does your nickname stand for Voting_barWhat does your nickname stand for Vote_rcap 
Kittyloveskatten
What does your nickname stand for Vote_lcapWhat does your nickname stand for Voting_barWhat does your nickname stand for Vote_rcap 
sloesty
What does your nickname stand for Vote_lcapWhat does your nickname stand for Voting_barWhat does your nickname stand for Vote_rcap 
Saint of Swords
What does your nickname stand for Vote_lcapWhat does your nickname stand for Voting_barWhat does your nickname stand for Vote_rcap 
AlchemyMisuse
What does your nickname stand for Vote_lcapWhat does your nickname stand for Voting_barWhat does your nickname stand for Vote_rcap 
Lander.Neko-san
What does your nickname stand for Vote_lcapWhat does your nickname stand for Voting_barWhat does your nickname stand for Vote_rcap 
Seeteke
What does your nickname stand for Vote_lcapWhat does your nickname stand for Voting_barWhat does your nickname stand for Vote_rcap 

 

 What does your nickname stand for

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
TzickyT
Active Regular
Active Regular
TzickyT


Age : 33
Location : Ghent
Posts : 47
Reputation : 15

What does your nickname stand for Empty
BerichtOnderwerp: What does your nickname stand for   What does your nickname stand for Icon_minitimeza 11 mei - 9:39

als je een bijnaam hebt (nickname) is er altijd een mogelijkheid dat deze naam van ergens komt.
voor mensen die hun eigen naam gebruiken op forums is deze topic niet gemaakt.

niemand weet hoe je aan je bijnaam komt of hoe je door een ongeluk deze naam verkregen hebt.

zal ik maar opstarten hoe ik tot deze nickname gekomen ben.

vroeger was ik altijd fan van waterachtige dingen en vond de naam tsunami mooi maar deze heb ik omgevormd tot
tsoenamy een groot idee met de laatste drie letters in frans zeggend vriend.
tot deze dag nog geen idee wat tsoen betekent in enige talen waar ik het heb opgezocht.

de naam zick komt er omdat ik in een klas met 6+ mensen zat met de zelfde naam. omdat mijn laatste naam een Z is
heb ik er gewoon zick van gemaakt.

na jaren de naam zick tsoenamy te gebruiken is er een tijd gekomen om een kleinere naam te gaan zoeken. zo kwam ik een jaar of 8-9 terug op de naam TzickyT en van dien ben ik deze naam altijd gaan gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sai
Admin
Sai


Gender : Vrouw Age : 29
Location : Japan, Tokyo
Posts : 1085
Reputation : 40

What does your nickname stand for Empty
BerichtOnderwerp: Re: What does your nickname stand for   What does your nickname stand for Icon_minitimeza 11 mei - 16:20

Bij een nieuw leven, hoort een nieuwe naam. 

Toen ik weg gelopen was van thuis en werd opgevangen door mensen van het straatleven,
kreeg ik een nieuw begin, een nieuwe kans om me te bewijzen, een nieuwe familie en een nieuwe naam. 

Maar Sairu is best lang, dus op dit forum heb ik er Sai van gemaakt, is makkelijker te herrineren ook :)
Sairu was te kort voor instagram dat in moest maken van mijn Japanse manager toen ik in Tokyo zat voor mijn
cosplay carriere en andere zaken, dus moest er iets voor, heb er een sterretje voor gezet, 
of gewoon 'hoshi' in het japans .
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What does your nickname stand for
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Saigen :: Saigen Forum :: Algemene topics-
Ga naar: