Saigen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Nederlandse Netwerk voor Otaku, Cosplayers, Animefans, Artiesten en Japanse cultuur . Login is vereist om hele forum te bekijken.
 
HomepageHomepage  IndexIndex  Forum  GuidesGuides  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» The Gaming rig showdown
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 mei - 16:32 van TzickyT

» MMORPGS Dood ? Eentje waar jij naar uitkijkt of aanraad?
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 mei - 16:24 van Sai

» What does your nickname stand for
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 mei - 16:20 van Sai

» What's your favorite (alcoholic ) beverage?
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 mei - 16:17 van Sai

» Nieuwe Anime die het bekijken waard is
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei - 23:59 van TzickyT

» World of warcraft classic
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei - 23:33 van Sai

» Het nieuwe "cheer up" topic!
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei - 20:02 van TzickyT

» Wat kijk jij momenteel?
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 mei - 15:25 van TzickyT

» Movies in alphabetical order.
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 mei - 14:36 van Areca

Meest actieve onderwerpen
[Game] Counting
[Game] LetterSpel
[Game]Raad de anime
[Game] Counting
Make a wish, corrupt a wish :D
ANIME GAME !!
MIA Pics and GIFS xD
Release your anger!
Saigen Event 10 April
Pictures Of The Japanese Garden Event
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker
Meest actieve onderwerpstarters
Sai
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Voting_barSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_rcap 
Battosaï
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Voting_barSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_rcap 
Eminar
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Voting_barSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_rcap 
Nagisaaaa
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Voting_barSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_rcap 
Kittyloveskatten
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Voting_barSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_rcap 
sloesty
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Voting_barSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_rcap 
Saint of Swords
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Voting_barSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_rcap 
AlchemyMisuse
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Voting_barSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_rcap 
Criximic
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Voting_barSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_rcap 
Lander.Neko-san
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_lcapSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Voting_barSaigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Vote_rcap 

 

 Saigen Festival Crew Recruiting

Ga naar beneden 
+24
Mathias
Battosaï
Thormac
Chuugi
Eminar
superduperdude0
Definitely_Maybe
Seeteke
AlchemyMisuse
reaper_unique
Kittyloveskatten
Nagisaaaa
Gurenn
Saki
Zetta
yumichan
TokyoSonata
Sonkei
Lander.Neko-san
xMathiasTx
Mitch.Neko-san
Eruki-Chan
xine
Sai
28 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sai
Admin
Sai


Gender : Vrouw Age : 29
Location : Japan, Tokyo
Posts : 1085
Reputation : 40

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 aug - 21:42

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Saigen Festival

OPGEPAST: Dit is nog maar een PLAN.
Er moet nog veel veranderd worden en aangepast worden,
dit is een ruige schets.

Volgend jaar, in de zomer van Juli en Augustus,
OF
het jaar daarop (hangt af hoe veel tijd we nodig hebben om dit allemaal te regelen, vooral locatie gaat lastig zijn)

Zal Saigen een Festival houden.

Dit Festival zal 2 weien groot zijn.
1 Wei voor de kamping, 1 Wei voor de evenementen en voor de bands.

De locatie staat nog niet vast maar er zullen bussen rijden die naar het festival rijden via gemakkelijk bereikbare plaatsen zodus het zal geen probleem zijn om er te raken.

De Kamping
De kamping is groot genoeg voor ongeveer 300 Tenten. Daarbij zullen er ook hotels in de buurt zijn.De kamping zal gemarkeert worden hoe de tenten moeten staan zodat we de tenten mooi naast elkaar kunnen zetten zodat er genoeg plaats is. Als je geen tent hebt, is dat geen probleem, er zal een grote overdekte witte tent zijn waar dat je onder kan slapen in slaapzakken.


De Evenementen
Er zullen shops zijn met Knuffels, Lolita kledij, Cosplay kledij, Manga, Figures, Anime, Metal T-Shirts, Metal Cd's, Rock Cd's , Rock T-Shirts, Spikes, Combats, Katanas en veel meer.

Er zal een DDR contest zijn 2 keer per dag. Daar kan je verschillende prijzen winnen zoals drank bonnetjes, eet bonnetjes, Tickets naar verschillende evenementen, Art posters, Knuffels, waardebonnen en veel meer.

Er zal een Sushi bar open zijn waar dat dames in kimono je komen bedienen.

Er zal een Drankjes bar/tent open zijn waar dat dames in Maid costume je komen bedienen.
De drankjes tent heeft ook een Karaoke.

Er zal een podium zijn waar dat verschillende bands zullen op treden, de bands zijn van verschillende genres, Metal, Rock, Japanese Rock, Punk, Heavy Metal, Death Metal, Black Metal, Japanese Pop en veel meer, er zal een lijst verkrijgbaar zijn aan de kassas waar je de uren zult zien wanneer elke groep optreed. Er treden groepen op van Vrijdag 12 uur smiddags tot Zondag 12 Uur s'avonds.

Er zullen verschillende demonstraties plaats vinden
Er zal een Cosplay competitie plaats vinden elke dag voor solo en groep (aparte prijzen)

Er zal een origami competitie elke dag plaats vinden
Er zullen verschillende Tekenaars aanwezig zijn.
Er zullen verschillende games aanwezig zijn.


Er zullen nog heel veel activiteiten zijn die door sponsors zijn voorzien.
Inclusief verassingen.




Inkom Prijs

VOORVERKOOP (Kan vanaf Mei 2012)
1 Dag (Vrijdag) = 08 Euro
1 Dag (Zaterdag) = 10 Euro
1 Dag (Zondag) = 10 Euro

2 Dagen (Vrijdag en Zaterdag) = 15 Euro
2 Dagen (Vrijdag en Zondag) = 15 Euro
2 Dagen (Zaterdag en Zondag) = 17 Euro

3 Dagen (Vrijdag, Zaterdag en Zondag) = 25 Euro


Kassa

1 Dag (Vrijdag) = 10 Euro
1 Dag (Zaterdag) = 12 Euro
1 Dag (Zondag) = 12 Euro

2 Dagen (Vrijdag en Zaterdag) = 20 Euro
2 Dagen (Vrijdag en Zondag) = 21 Euro
2 Dagen (Zaterdag en Zondag) = 22 Euro

3 Dagen (Vrijdag, Zaterdag en Zondag) = 30 Euro



Gezocht

Vrijwilligers voor :

- Security (Met wat ervaring liefst) ----> 10 Man
- E.H.B.O (Moet opleiding hebben gehad) ----> 4 Man
- Ticket Verkopers (Aan de kassa werken) ---> 6 Man
- Sponsors --------------------------------> Zoveel Mogelijk
- Maids met zwart wit maid costume voor drank verkoop -----------------> 8
- Meisjes in Lange Kimono voor Sushi verkoop ---------------------------> 8
- Jury leden voor Cosplay Competitie ---------------> 4
- Invallers ----------------------------------------->4
- Checkers----------------------------------------->3
- Fotografie --------------------------------------->4
- Hosts ------------------------------------------->8
- Vertaling ---------------------------------------->5
- boekhouder-------------------------------------->1


Security
Als security heb je een walkie talkie altijd op zak en een shirt waar op bekend staat dat je bij de security hoort. Als security krijg je een route die jij doet voor een uur, daarna kan je van route switchen met iemand anders zodat je toch nog het hele festival kunt meemaken terwijl jij security doet. Als je word op geroepen voor hulp of back up, mag jij je route verlaten om bij het gebeuren te gaan helpen.

E.H.B.O
Ken jij iemand die een opleiding E.H.B.O heeft gedaan of het dagelijks als werk doet en graag op ons festival zou aanwezig zijn? Deze personen kunnen vrij rondlopen op het festival terwijl er eentje wacht in de E.H.B.O tent , ze hebben allemaal een walkie talkie bij de hand, als er meer hulp nodig is in de E.H.B.O tent, zal dat worden gevraagd. Ze switchen om de beurt met elkaar om plaats te nemen in de E.H.B.O tent.

Ticket Verkopers
Deze personen gaan om de beurt aan de kassas zitten aan de entrance van het festival om daar tickets te verkopen of te checken dat iemand wel een ticket heeft.Deze personen hebben een walkie talkie bij de hand voor het geval er iets gebeurd.


Sponsors
Sponsors helpen met het waarmaken van het evenement en hebben dus ook gratis toegang tot het evenement en mogen ook backstage. Je kan ook een sponsor genoemd worden als je minimum 30 mensen zo ver krijgt om een ticket te kopen voor het festival.

Maids in zwart wit maid uniform
Er werken 4 maids in de voormiddag, 4 in de namiddag.
Deze maids nemen bestellingen op en serveren drankjes.
Als er iemand Karaoke wil doen, mag je deze persoon begeleiden en zelfs mee zingen als die persoon dat vraagt.

Meisjes in Kimono die sushi verkopen
Er zullen sushi kraampjes zijn voor elke sushi verkoper.
Ze moet traditioneel in kimono gekleed zijn met het haar omhoog in een speld, met chopsticks of anders. De kimono mag niet kort zijn. sushi verkopers werken 4 uur per dag.

jury leden voor cosplay competitie
Van zelf sprekend.

Invallers
Als er iemand niet aanwezig is, valt een invaller in.


Checkers
Checkers hebben LETTERLIJK een checklijst om dingen in de gaten te houden dat alles volgens het plan gebeurd, als er iets niet volgens plan gebeurd, nemen ze onmiddelijk contact op met de staff.

Fotografie
We willen heel veel fotos van het festival, dus we zullen wat fotograven gratis binnen laten als ze minstens 500 fotos maken per DAG. er zullen stekkers aanwezig zijn om hun cameras op te laden.

-Hosts
Deze mensen hosten evenementen en competities zoals de ddr competitie , origami contest, etc en moeten maar 2 uurtjes per dag werken.


Vertalers
Voor het geval er buitenlanders aanwezig zijn die onze taal niet vloeiend kunnen hadden we graag een paar translators rondlopen die we kunnen oproepen wanneer me maar willen.

Iemand die Frans kan,(VLOEIEND)
Iemand die Duits kan,(VLOEIEND)
Iemand die Pools kan(VLOEIEND)
Iemand die Japans kan(VLOEIEND)
Iemand die Spaans kan (VLOEIEND)


Boekhouder

Iemand die de documenten in orde maakt/ regelt/ Bijhoud en contracten opstelt.

_______________________________________________________________________________



Nogmaals :

DIT IS EEN SCHETS ,
Er kan nog enorm veel ge-edit worden.



Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Seeteke
<3 Top Member <3
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Default6



Posts : 315

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimema 8 aug - 21:51

Ik denk ook dat er meer security gaat nodig zijn als je wil switchen van shifts bij inkom, op het terrein en op campingterrein.

Vooral als er evenveel dronkaards rondlopen als op Dranouter.

Maar als je iemand nodig hebt voor Franse vertalingen, kan ik wel helpen. :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Definitely_Maybe
Active Regular
Active Regular
Definitely_Maybe


Gender : Vrouw Age : 33
Posts : 49
Reputation : 10

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 aug - 17:32

Het komt wel in orde, Sairu kent mensen met een wei -cool- xp

I kid, I kid, wat de plannen ook mogen worden (festival voor 300 man of een BBQ met leuke leden) zal je met veel plezier, in mate van het mogelijke helpen, Sairu.
Activiteiten organiseren en hosten lijken me wel leuk om te doen, dus laat maar iet weten.

Alvast veel succes :)
Terug naar boven Ga naar beneden
superduperdude0
Regular
Regular
superduperdude0


Gender : Man Age : 34
Location : bilzen
Posts : 39
Reputation : 5

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 aug - 23:44

ik wil hier gerust wel bij helpen, als het tot werking komt

ik wil best wel security doen, ik heb het nog al een paar keer mogen doen op de wedstrijden van de taekwondo club waar ik bij train :)

ik heb ook nog een brevet van eerste hulp, kan ook nog handig zijn ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Eminar
<3 Top Member <3
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Default6
Eminar


Gender : Man Age : 31
Location : Belgium
Posts : 297
Reputation : 9

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug - 19:21

ik wil wel als jurylid/presentator van de cosplayshow
ik ben meester in het entertainen ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Sai
Admin
Sai


Gender : Vrouw Age : 29
Location : Japan, Tokyo
Posts : 1085
Reputation : 40

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 aug - 22:14

haha nice :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Chuugi
Very Popular Regular
Very Popular Regular
Chuugi


Gender : Man Age : 29
Location : behind my pc
Posts : 70
Reputation : 10

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 aug - 21:24

Ik wil me ook aanmelden om als security te dienen.

Eens het zover is zou ik wel willen weten hoe veel kracht er gebruikt mag worden om de orde te handhaven.
Daar moeten zeker regels voor worden opgesteld waaraan ieder security lid zich aan moet houden.
(zodat er geen festivalgangers met gebroken botten naar huis gaan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Thormac
new
new



Gender : Man Age : 32
Location : Mol-Wezel
Posts : 1
Reputation : 0

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 aug - 22:11

Ik wind het hele concept echt mega geweldig ...
En ik denk dat het met wa moeite wel mogelijk moet zijn.
Voor de functie van security zou ik ook wel willen staan , maar dan moeten er duidelijk regels komen zowel voor het beschermen van de festivalgangers als voor de security leden zelf ...
(Ik heb het een paar keer op kleine evenementen gedaan maar nooit echt als betaald security lid dus ik heb wel ervaring maar nie echt genoeg om op aftegaan .)
Terug naar boven Ga naar beneden
Battosaï
<3 Top Member <3
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Default6
Battosaï


Gender : Man Age : 30
Location : The Imagine Nation
Posts : 552
Reputation : 51

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 aug - 15:54

Dubstep is de shit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seeteke
<3 Top Member <3
Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Default6
Seeteke


Gender : Vrouw Age : 31
Location : Roeselare, West-Vlaanderen
Posts : 315
Reputation : 1

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 aug - 16:22

Battosaï schreef:
Dubstep is de shit.
Nie als ze het 4 uur aan een stuk, 3 avonden na mekaar heel de tijd spelen. x'D

ik heb nu officieel een dubstep-fobie, alhoewel het niet zo'n slechte muziek is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
Member
Member
Mathias


Gender : Man Age : 32
Location : Boom (Antwerpen)
Posts : 18
Reputation : 10

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 aug - 20:19

Ik ben hier nog maar net maar met dit idee ga ik 100% mee!
Je mag het werk en de kosten natuurlijk niet onderschatten, maar als je genoeg mensen hebt die meewerken zal dit zeker lukken.
Ik heb wel wat ervaring met festivals te organiseren dus zal ik er alles aan doen om ook dit festival goed te laten verlopen.

Mijn ervaring:
3 jaar lang heb ik er mee voor gezorgd dat Kandarock een succes was.
Ons terrein kon normaal maar 1200 man aan volgens de gemeente, maar er zat steeds 1300 tot 1400 man!
Het eerste jaar zorgde ik voor eten en drinken. (niet moeilijk maar wel veel werk)
Het tweede jaar was is mede-organisatior bij de afdeling voor logistiek.
Dit houd redelijk veel in, zoals: podium & muziekinstalaties, eten & drank, securitie, omheining, ... Kortweg alles buiten de bands, reclame, de sponsering en financiën.
Mijn laatse jaar was ik hoofdverantwoordelijke van logistiek. (in de top 4 van belangerijkste mensen :p )

Mijn advies:
Je zal veel mensen en tijd nodig hebben om dit te organiseren!
neem ongeveer 5 tot 10 mensen die zich over een deel ontfermen zoals reclame, sponsering, materiaal (podium enzo),...
en zorg dat elk van die mensen ongeveer 5 "slaafjes" heeft om hen te helpen voor de kleine dingen zoals vuilbakken, signalisatiebordjes,...
Begin zeker op tijd, want dingen zoals de toestemming van de gemeente en verzekeringen kunnen lang op zich laten wachten.
Vooraleer dat je de inkomprijs bepaalt moet je eerst grondig de kosten berekenen en zie wie er bereid is om te sponseren en voor hoeveel.

Grote struikelblokken!
- Het is het eerste jaar dus je moet de oprichtingskosten nog betalen!
Een vzw is het goedkoopste, maar legt heel wat beperkingen op!
Ga zeker de regels na voor de shops, want hier kunnen ze moeilijk over doen.
- Sabam vraagt de laatste tijd veel geld en is niet meer te ontwijken. (stelletje dieven)
Het lastige hiervan is dat ze enkel hun prijs kunnen bepalen als de inkomprijs,... al vast ligt

Er komt dus vaak meer bij kijken als je zou verwachten, maar met genoeg mensen zal dit zeker lukken.
Dus verzamel genoeg mensen die mee willen organiseren (ik dus al) en spreek eens samen af om de taken te verdelen.

Terug naar boven Ga naar beneden
superduperdude0
Regular
Regular
superduperdude0


Gender : Man Age : 34
Location : bilzen
Posts : 39
Reputation : 5

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 aug - 20:25

fuck Sabam, bende oplichters dat ze zijn >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Familiar Member
Familiar Member



Gender : Man Age : 33
Location : Diepenbeek <-> Leuven
Posts : 28
Reputation : 0

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 aug - 22:01

tja de sabam .... Maar er zijn enkele trucjes :D
Als je geen winst maakt kunnen ze geen % aanrekenen (geen idee of dit voor festivals ook is , wel voor fuif)

Je kan groepen best niet betalen om op te treden. Het is beter dat je zogenaamde "verplaatsingskosten" betaalt dan moet je geen rekening houden met bepaalde dingen. Dat is intressanter voor beide partijen.

Als je een beetje rondzoekt zal je wel sponsers genoeg vinden , je moet wel opvoorhand weten hoe je reclame gaat maken , enkele voorbeeldjes: naam op de tickets , naam op poster , grote vlaggen.

Voor de rest kan je altijd improviseren : kies je voor een prof. podium of eentje gemaakt uit houtpaletten ?

Ik zou zeggen begin klein en ga elkes keer een stapje groter, begin met één dagje en bouw dan gewoon uit. Door de tijd heen zullen er meer mensen komen en meer mensen willen helpen en heb je misschien meer geld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ruben-fotos.deviantart.com/
Pocky
Member
Member
Pocky


Gender : Vrouw Age : 30
Location : Brussels
Posts : 19
Reputation : 5

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimema 22 aug - 1:22

Ik vind het een super leuk idee ;D
Ik wil alvast helpen met:

- Maids met zwart wit maid costume voor drank verkoop -----------------> 8


Dat zou ik echt zo geweldig graag doen pinkusagi Zoals ik eerder al zei is het mijn droom om in een maid café te werken. Ik heb een vriendin die aziatisch en supercute is dan zijn we daar al met 2, al kan zij misschien ook wel achter de sushi bar werken :3
Ik zou ook alles doen om je te helpen, reclame te maken en sponsers te zoeken (:
Het zou geweldig zijn als dit door ging!
Terug naar boven Ga naar beneden
yatagarasu
Member
Member
yatagarasu


Posts : 10
Reputation : 0

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 sep - 19:56

Saki schreef:
Mitch, jij kent een JRK-er?

Goed zo, ik BEN er 1 en zelfs meer dan gewoon JRK, voor dit soort evenementen wordt er 50 man opgetrommeld en geen 4 zoals Sairu voorsteld. En tevens, ik weet de prijzen van RK deels en met zo'n inkomprijs kom je der gewoonweg niet. Zeker op zoiets groots, das een provinciaale dienst en die rekenen alles door

Het is een mooi idee, maar ik sta er sceptisch tegenover zekers als je secretaris en penningmeester door 1 persoon wilt laten doen en wie gaat alles betalen?

Een lening krijg je niet van de bank hoor voor zoiets, zeker als je geen werk hebt, of laat staan een huis


Kamping: Moet bewaakt worden, voor 300man, genoeg nutsvoorzieningen
In een tent van de organisatie slapen, gwn op het gras, stuk of 80man op mekaar. Gen idee who je dat door de veiligheidsinspectie wilt laten gaan
Hotel: hotels in de buurt van een wei have fun searching

Jij wilt dus wapens gaan verkopen op een terrein met een hoop mensen.
Ordediensten here they come, nee het zijn geen G-nazi's

/too lazy to rant anyfurther

Hmm, klinkt als veel struikelblokken die overwonnen moeten worden. Dat laatste van die wapens verkopen is misschien niet zo'n goed idee ? Een hotel in de buurt van een weide zal wel een heel eindje zoeken zijn. Het blijft wel een creatief idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
selenebeaupre
new
new
selenebeaupre


Gender : Vrouw Posts : 1
Reputation : 0

Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 okt - 22:44

Lijkt me echt een geweldg idee ^^ Zou zeker aanwezig zijn op dit event als het doorgaat :)

Indien er nog maids nodig zijn: ik wil wel helpen ^^ Heb helaas wel geen maid kostuum...

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saigen Festival Crew Recruiting   Saigen Festival Crew Recruiting - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Saigen Festival Crew Recruiting
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Saigen "Festival"
» Saigen Festival Cosplaywedstijd organisatie
» Saigen Sea 14 - 15 mei =D
» Saigen VZW
» Saigen Sea !!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Saigen :: Saigen Forum :: Algemene topics-
Ga naar: